Pudełka do przechowywania suplementów

Niniejszy artykuł pod tytułem Koronawirus – wszystko co musisz wiedzieć nie stanowi porady, ani nie jest materiałem edukacyjnym, a jedynie przedstawia wyłącznie opinię jego autora. Oznacza to, że wszystkie informacje, które u nas znajdziesz na temat Koronawirus – wszystko co musisz wiedzieć należy traktować jako forma rozrywkowa, a każdą decyzję podejmować wyłącznie samodzielnie w oparciu o właśne doświadczenie oraz rozsądek. Nie tylko nie zachęcamy, ale wręcz odradzamy wykorzystywanie znalezionych tutaj informacji w każdym celu i w każdej sferze życia prywatnego oraz zawodowego.

Rynek suplementów rozwija się bardzo szybko i dynamicznie. Jak producenci odżywek i preparatów treningowych mogą wybić się na tle konkurencji? Poznaj najnowsze trendy w branży pudełek treningowych oraz opakowań do przechowywania suplementów!

Rynek suplementów dla sportowców w Polsce

Rynek suplementów dla sportowców to branża, która ciągle się rozwija i której popularność wciąż rośnie. Trend na zdrowy tryb życia dotyczy także Polski! Z suplementów białkowych korzystają nie tylko osoby uprawiające regularnie kulturystykę i wymagające dyscypliny sportowe, ale i także osoby, które po prostu chcą dbać o sylwetkę.

O suplementach mówi się w radiu, polecają je nam znajomi, oglądamy je także w telewizji i w Internecie. Stosują je nie tylko sportowcy, ale także różni celebryci, gwiazdy filmowe, gwiazdy ze świata muzyki i modelki. Bardzo łatwo można znaleźć i zamówić bez recepty produkty, które wspomogą nas w każdych możliwych bolączkach, od nadmiernego stresu, przez zaburzenia trawienia i bóle mięśni oraz stawów, po słaby układ odpornościowy. Przyjmowane regularnie, specyfiki te mogą poprawić naszą kondycję i stan zdrowia.

Czytając o zbawiennych właściwościach suplementów, nie należy zapominać o tym, że  suplement to nie lek, a preparat spożywczy, który ma na celu uzupełnić zbilansowaną już dietę. Suplementy dietowe nie mogą zastąpić zdrowej diety ani tym bardziej stosowanych regularnie leków!

Jak wprowadza się na rynek suplementy?

Wbrew pozorom wprowadzenie na rynek nowego suplementu nie jest trudne. Jego producent musi najpierw zgłosić się z odpowiednim wnioskiem u Głównego Inspektora Sanitarnego. Inspekcja Sanitarna to państwowa instytucja, która nadzoruje wprowadzanie na rynek nowych produktów spożywczych, jej celem jest zminimalizowanie negatywnych skutków stosowania takich substancji dla zdrowia publicznego.

We wniosku składanym w GIS należy zawrzeć informacje o nazwie i formie suplementu, a także proponowaną kwalifikację (pomyłka przy zakwalifikowaniu produktu może się wiązać z poważnymi konsekwencjami prawnymi). Muszą się w nim znaleźć także: dokładnie opisany skład preparatu oraz wzór opakowania.

W przeciwieństwie do leków, w przypadku, gdy wprowadzamy do obrotu suplement dietowy, nie są konieczne dodatkowe zezwolenia, wystarczy jedynie powiadomienie GISu. Za jego skład oraz zgodność deklaracji na opakowaniu ze stanem faktycznym odpowiada jednak przedsiębiorca. W przypadku kontroli to on poniesie koszty i będzie się musiał liczyć z sankcjami z tego powodu.

Jak poradzić sobie w walce o klienta i wyróżnić się na rynku?

Jak poradzić sobie w walce o klienta i wyróżnić się na rynku suplementów dietowych? Producenci odżywek nie szczędzą środków na rozmaite kampanie reklamowe. Większość z tych działań ma miejsce w wirtualnym świecie – w grę wchodzi pozycjonowanie stron internetowych, a także reklamy Google Ads i Facebook Ads, które można bardzo łatwo stargetować pod odbiorcę i dotrzeć z przekazem do właściwych grup konsumentów.

Wyróżnić się na rynku pomagają kreatywne akcje reklamowe, reklama telewizyjna i radiowa, budowanie widoczności w Social Media, a także reklama z wykorzystaniem materiałów POS. W prawie każdym centrum handlowym w dużych miastach w Polsce można znaleźć także dobrze oznaczone stoisko lub sklep z suplementami sportowymi.

Niektórzy przedsiębiorcy stawiają na działalność w e-commerce, inni łączą prowadzenie sklepu internetowego ze sklepem stacjonarnym, dostosowując się do rosnących potrzeb konsumentów. Jednym ze skutecznych sposobów na zwiększenie obrotów sieci sklepów detalicznych jest także reklama za pomocą opakowań produktowych. Dlaczego pudełka do przechowywania suplementów są takie popularne?

Pudełka do przechowywania suplementów – co to takiego?

Dobry atest i atrakcyjny, sprawdzony skład odżywki to nie wszystko! Firma produkująca suplementy diety może się wyróżnić na rynku także poprzez charakterystyczne dla marki, spersonalizowane opakowania produktowe. Tego typu rozwiązania brandingowe są praktykowane w wielu różnych branżach, począwszy od elektroniki, przez firmy odzieżowe i cateringowe, skończywszy na przedsiębiorstwach farmakologicznych i produkujących suplementy dietowe dla sportowców.

Kartonowe pudełka do przechowywania suplementów oraz wysokiej jakości foliopaki to wygodne i praktyczne rozwiązanie, dzięki któremu odżywki oraz suplementy są chronione przed uszkodzeniem w trakcie transportu, utrzymują długo świeżość oraz prezentują się estetycznie na półce w domu, w klubie fitness lub na siłowni.

Bogaty wybór spersonalizowanych opakowań, w tym także pudełek do przechowywania suplementów i foliopaków można znaleźć między innymi w ofercie polskiej firmy Packhelp. Markowe i profesjonalne pudełko do przechowywania artykułów treningowych może przybrać formę pillboxa, puzderka z wieczkiem lub stylowej torby papierowej, w zależności od preferencji. Na opakowaniu można nadrukować logotyp producenta, siłowni lub klubu fitness, by dodatkowo nadać mu walory reklamowe.